2. 8. 2015

Novinky: červenec

V červenci jsem vařila a pekla s bylinkami, které, jak už jistě víte u mě v kuchyni nikdy nesmí chybět. Doma patří mezi nejoblíbenější polévka z červené čočky, úspěch měl ale také citronovo-rozmarýnový dort a sendviče, samozřejmě také domácí pizza a zjistila jsem, že se opravdu vyplatí připravit si vlastní bylinkové máslo (třeba i na zimu do mrazáku), protože dodá jídlům výbornou chuť. Mně samotné z receptů nejvíce chutnal ovocný salát s bazalkou a domácí ledový čaj. Zkusili jste některé recepty, který vás nejvíce zaujal? 

Zkoušela jsem také recept na batátovou polévku, který je z kuchařky Detox - rady a tipy, koupila jsem si jí na dovolené. Chci si podle ní občas něco uvařit a na jaře ji využiji skutečně na celkový detox, protože ho mám spojený s tímto ročním obdobím. Kuchařka je moc hezky připravená, recepty jsou velmi lákavé a suroviny dostupné, řekla bych, že s ní detox bude příjemný a nenásilný. 

Koupila jsem si také nový zápisník na recepty a zcela jsem propadla domácí čokoládě. Jak prožíváte léto vy? 

A opět s novým měsícem přichází klasická otázka: Jakou surovinu budeme vařit v srpnu? Krásný den! 


navařeno, napečeno v červenci





Žádné komentáře:

Okomentovat