13. 8. 2015

Zapečené caprese

S tímto receptem jsem si nebyla tak nějak jistá. Ani jak to dopadne, ani jestli vám ho sem mám přidat, ani jestli se vám bude líbit. Ale jisté je, že mi moc chutná. Klasické caprese mám také ráda, ale tato chuť je úplně jiná a možná mi i vyhovuje lépe než to klasické. Rajčata i mozzarella pustí dost vody, což je asi jediná nevýhoda. Výborně se hodí jako předkrm. 


Budete potřebovat:

Pro 2 osoby, příprava: 10-15 minut

1 balení mozzarelly ( 125g sýra)
2-3 menší rajčata
menší hrst čerstvé bazalky (pouze listy)
sůl, pepř
pečivo nebo italské chlebové keksy k podávání

Postup: Rajčata a mozzarellu nakrájejte na kolečka. Na menší pánvičku nalijte (nebo ideálně sprejem stříkněte) trochu olivového oleje. Vhoďte několik bazalkových lístků a vyskládejte na ně caprese jako v klasické podobě, tedy rajče/sýr/rajče/sýr kolem dokola, pokud máte trochu více rajčat, dejte je doprostřed. Přiklopte pokličkou a počkejte pár minut, než se sýr rozpustí. Podle chuti osolte a opepřete, zasypejte ještě bazalkou a podávejte. 



Žádné komentáře:

Okomentovat