2. 7. 2015

Novinky: červen + výběr ingredience na červenec

V červnu jsem vařila/pekla ovoce ze zahrádky, což bylo příjemné, v praxi to znamená hodně sladkých receptů - ale to k létu přeci patří, snažila jsem se zařadit také některé variace sladko-slané, a jsem ráda, že jsem je vyzkoušela. Který recept vás nejvíce zaujal? Já jsem konečně ochutnala crumble, ke kterému se budu ráda vracet, doma nejvíce zabodovala jahodová zmrzlina a chuťově nejzajímavější byly saláty - s jahodami a s borůvkami. 

A nyní mi povězte - se kterou surovinou chcete vařit v červenci?? 

Novinky v kuchyni byly následující - vyzkoušela jsem kuskus od Countrylife, píšu vám o něm proto, že je opravdu výborný, krásně drží tvar a má skvělou chuť, pokud jste milovníci kuskusu, musíte ho zkusit! Dále jsem si v prodejně Náš grunt objednala Konečně vývar (zeleninový a kuřecí), protože je zrovna neměli - už dlouho jsem je chtěla zkusit a všemi deseti doporučuji, jen - uvítala bych i větší balení, protože z této velikosti je porce poměrně malá, v podstatě stačí i pro jednoho, každopádně výborná varianta pro ty, kdo nemají čas připravovat domácí vývar, nebo do receptů, kde stačí menší množství vývaru. Tento je krásně voňavý a chutná opravdu skvěle. 

Na léto - k vodě, na piknik, do fitka nebo jen tak s sebou kamkoliv na cesty jsem hledala dlouho lahev na pití, která by také dobře vypadala. A našla jsem. Jukněte také na lahve EQUA na www.labeloo.cz vybrala jsem si pro sebe i 4letou dceru, protože tyto lahve jsou odolné vůči teplu a působení chemikálií (např. v myčce), lze je použít na studené i teplé nápoje do 100 °C, lze je mýt v myčce, neobsahují BPA, jejich životnost je 10 let, 10 % ze zisku prodeje lahví EQUA putuje ekologickým organizacím po celém světě a nádherně vypadají! 

Přeji vám krásné léto! 


Navařeno, napečeno v červnu.





Žádné komentáře:

Okomentovat