1. 6. 2015

New in: květen

V květnu jsme vařili se zelenou zeleninou a já jsem díky tomu objevila spoustu nových ingrediencí a chutí, všechny recepty jsem si oblíbila, nejvíc mi chutnalo smoothie, pesto a salát s baby mangoldem. V Dmku jsem si za body objednala kuchařku Alnatura, přemýšlela jsem nad ní už dlouho, nakonec jsem neodolala a jsem ráda, protože jsou tam opravdu příjemné recepty. O kuchařce od Karryann jsem vám již psala v samostatném článku. Další aktuální novinku mám za oknem - majoránku a tymián, bez čerstvých bylinek už si vaření ani nedokážu představit. Ochutnala jsem energetickou tyčinku Chimpanzee s kešu a karamelem, je to český produkt, což mě potěšilo a je opravdu výborná. Prvních pár soust si člověk říká, co si to zase koupil :), ale potom se to přehoupne a určitě na ní budu často dostávat chuť, znáte to. Není přeslazená, mohla by možná být i menší. 

Vy ji asi znáte, ale já se moc nepohybuji po Praze, takže to byla moje premiéra, zašla jsem do fastfoodu (tak trochu) Ugova salaterie. Příjemně mě překvapily chuťové variace a hlavně výborné smoothie. Dala jsem si také salát s chřestem a byl dobrý (jen jsem vám ho bohužel nevyfotila). Znáte také salaterii a co vám u nich chutná? 

A jako každý měsíc vyhlašuji volbu ingredience na červen, těším se na vaše návrhy )

Krásný den! 

Tereza

navařeno napečeno v květnu





Žádné komentáře:

Okomentovat