10. 3. 2014

Vaření 19: Gratinované Cannelloni s brokolicovým krémem

Tento recept je výborný, těstoviny u mě nikdy nezklamou, navíc zapečené s bešamelem a se sýrem! Verdikt: 5 gurmánů 



Budete potřebovat:
Pro 4 osoby, příprava 30 minut, vaření 20 minut plus zapečení v troubě 15 minut

200g  brokolice, květáku, růžičkové kapusty nebo romanesca (košťál, listy, růžičky)
zelená část z jednoho pórku
60g másla
40g mouky
400ml mléka (může být i sojové)
360g těstovin Cannelloni
100g strouhaného sýra
sůl a pepř

Postup: Vybranou zeleninu (brokolici) jsem si omyla a nakrájela na malé kousky, které jsem chvilku povařila v osolené vodě. Ve stejné vodě jsem chvilinku povařila těstoviny, je to tak uvedeno v receptu. Bohužel ty moje neudržely tvar, tak nevím, kde se stala chyba. Dále jsem si omyla zelenou část pórku a nakrájela ho na malé tenké kousky, které jsem osmahla na másle (20g), osolila a opepřila. K pórku jsem cca po 3 minutách přidala brokolici a vše jsem nechala lehce osmahnout na pánvi. Začala jsem si připravovat bešamelovou omáčku. Na másle (40g) jsem nechala zezlátnout mouku a za stálého míchání přilévala mléko, směs jsem nechala na mírném ohni 10 minut bublat, osolila a opepřila jsem ji. Nyní jsem pórkovo-brokolicovou směs rozmixovala na jemnou pastu, kterou jsem zamíchala do bešamelu. Směs by se nyní měla naplnit do rozpůlených Cannelloni, ale jelikož ty moje byly placky, tak jsem je prostě směsí zalila. Vše jsem zasypala sýrem a dala na 15 minut zapéct do trouby (na 180 st). 

Recept: Cuisiner mieux en jetant moins



4 komentáře:

  1. Tento recept rozhodne posuniem priateľovi. Obaja máme radi cestoviny a on navyše rád varí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podobný recept doma děláváme, často s brokolicí, někdy navíc s kapustou. A je to výborné!

    OdpovědětVymazat