4. 1. 2015

New in: prosinec aneb vánoční dárky

Letos jsem snad poprvé nedostala žádnou kuchařku, ale zato praktický stojánek na kuchařky, který jsem si moc přála. Z pochutin jsem dostala výborný malinový čaj, roztomilá zdobení na dorty své uplatnění určitě najdou a radost jsem měla také z vynikajících sušených rajčat. Na trhy a jiné nákupy se bude hodit prostorná taška. V neposlední řadě mě také potěšil dárek od společnosti Lotus - krásné hrníčky a karamelové sušenky, které, jak budete jistě souhlasit, jsou jedny z nejlepších (nejen ke kávě). Na blogu bude brzy recept na dezert připravený právě ze sušenek Lotus. Jaké dárky nejvíce potěšily Vás? 











4 komentáře:

  1. :) Prímá dárky... hlavně to zdobení je moc krásné a jemné
    .
    Já letos dostala převážně zdobítka na dort, protože bych se v tomhle směru chtěla zdokonalit, pak dvě kuchařky a ešus... :) Takže spokojenost největší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lotusky jsem dřív milovala, ale pak jsem dělala dva roky v cukrárně, přecpala se jima do konce života a už mě tak nelákají :)) Já dostala taky čajovou zásobu, ale jako vždy mě nejvíc potěšily knížky, jsem takový knihomol :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu, ale třeba jim ještě někdy přijdeš na chuť :)...knihy u mě taky vždycky zabodují

      Vymazat