5. 6. 2014

New in: Nákupy v květnu

Květen byl trochu hektický, dostala jsem se "jen" do M and S a na farmářské trhy na Kulaťáku, na které to mám poměrně daleko, jako ostatně na téměř jakékoliv trhy a tak se na ně dostávám náhodně. Pečivo z trhu je docela drahé, ale je velmi dobré, jako tento kořenový chléb. Pro porovnání s našimi vlastními jsem zkusila jahody a ředkvičky. V M and S jsem ochutnala čaj s mátou - naprosto vynikající záležitost a ve sbírce koření mi dlouhodobě chybí kajenský pepř. Jelikož je bezová sezóna a na zahradě je také máme, nemohla jsem nechat v obchodě cukr na přípravu sirupu, já jsem z něj však nepřipravila sirup, ale přímo drink, který se jen nechá 24 hodin uležet v lednici a je velmi osvěžující! Co udělalo v květnu radost vám? 

Maliny a jahůdky jsou u nás top.












8 komentářů:

  1. Jahody jsou nejlepší! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás doma o chlup vedou maliny :) ale na ty musíme ještě chvilku počkat.

      Vymazat
  2. Ten mátovej čaj mi taky chutná :) Celkově se M&S radši vyhýbám, protože jsem zjistila, že mi tam chutná všechno :) Jinak mi ale radost dělají samozřejmě taky jahody a včera taky první letošní třešně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten čaj je skvělej, no jsem taky ráda, že to k nim mám daleko, protože kdykoliv se tam dostanu, tak jsem jak uragán. A třešně taky můžu :)

      Vymazat
  3. A jak dopadl test jahod a ředkviček?

    OdpovědětVymazat