3. 5. 2014

New in: Nákupy v dubnu

Sýr ve tvaru srdce jsem koupila v Lidlu, je z řady Deluxe, nevím, jestli ho tam ještě seženete, každopádně je výborný a díky tvaru vhodný třeba i jako hezký dárek. Do Velikonoc nám čokoládová vajíčka s kousky karamelu nevydržela...a brusinkový sirup máme také moc rádi, vše Ikea Food. Největším objevem v dubnu byl ovšem jednoznačně sypaný čaj Tafelgut - příchuť rebarbora a karamelový bílý čaj, ale také čokoláda na špejli k rozpuštění v mléce, obojí k dostání v e-shopu Bellarose. Čaj je zkrátka výborný, čokoláda z čokolády na klacku je skvělá, chutná trochu jinak než kakao nebo horká čokoláda, je taková jemnější. A k tomu všemu musí být kvalitní čtení - můj nejoblíbenější časopis Marianne Venkov a styl. Krásný květen a napište mi, co udělalo v dubnu radost vám!  






3 komentáře:

  1. Tuhle čokoládu miluju. Doma ji teda nemám, ale v jedné mé oblíbené kavárně si ji dávám a baví mě, jak se pomalu rozpouští na té tyčce :) A ten sýr jsem kupovala loni a je vážně dobrý a navíc má výhodu oproti jiným, co si kupuji - stačí i malý kousek, ostatní sním hned celé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě na té čokoládě taky baví :)

      Vymazat
    2. Terezko, ja jsem obdobny cokolady videla dokonce i v Lidlu!

      Vymazat