30. 4. 2015

Novinky: duben

V dubnu jsme vařili z vajec, která jste si vybrali jako ingredienci měsíce. Vejce mám ráda a vařím z nich často, díky vám jsem tedy objevila další nové varianty jak je využít ). Ze všech 10 receptů mě asi nejvíce oslovuje roláda, bruschetta a volské oko, to jsou recepty, ke kterým se budu ráda vracet. Který recept se nejvíce líbil vám? V dubnu jsem vyzkoušela kokosový nápoj od Alnatury, který mě ale moc nezaujal. Tesco finest jahodová marmeláda je dost sladká, stačí použít opravdu málo a domácí marmeláda nebo pyré jsou určitě lepší, nicméně poměr cena/kvalita - výsledek není špatný. Více novinek jsem v dubnu nevyzkoušela.

A nyní to hlavní, potřebujeme vybrat z čeho budeme vařit v KVĚTNU, hlasujte tedy, prosím, v komentářích pro ingredienci na květen, krásný den! 

navařeno, napečeno v dubnu



1 komentář:

  1. Na květen třeba chřest, hrášek nebo ředkvičky :)
    Vajíčkové recepty se mi líbily všechny. taky mám vajíčka ráda, nejvíc teda v létě, když navštívím rodiče a mám denní zásobu těch nejlepších domácích :)

    OdpovědětVymazat