21. 10. 2014

Vaření 108: Nakládaný fenykl

Fenykl ve sladko-slaném nálevu, proč ne, je vhodný jako ozdoba či doplnění k hlavnímu jídlu, chuťově není špatný, vždy mě překvapí, jak moc se vařením či jinými úpravami chuť fenyklu zjemní a vůbec mi pak nevadí, naopak..verdikt: 3 gurmáni

Podzimní.



8 komentářů:

  1. Já mám nejraději fenykl syrový, baví mě, jak ta silná chuť i vůně zajímavě doplní třeba obyčejný salát. Ale je fakt, že tepelnou úpravou se dá s tou chutí hezky vyhrát a třeba nedávno jsem dělala pečenou dýni s fenyklem a ovčí fetou a nemůžu si na výsledek stěžovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě syrový nemusím, ale stačí u něj opravdu krátce převařit a chuť je hned jemná a nemám problém. To zní lákavě :)

      Vymazat
  2. To vypadá skvěle, vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  3. Nějak si neumím představit, jak to může chutnat a tak to budu muset vyzkoušet :-)))

    Hezký večer,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hodně chuťově jemné, chuť fenyklu je ale stále znát, v případě zájmu přidám recept.

      Vymazat
  4. Hmm, tak fenykl jsem snad ještě nikdy nejedla. Možná jednou, a to mi ho dali na pizzu. Musím vyzkoušet, vypadá to fakt zajímavě :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si vždycky myslela, že ho nejím, že ho nemám ráda, aniž bych ho dříve ochutnala (vadilo mi jeho aroma) a teď, v této kuchařce už s ním bylo spousta receptů a je skvělý, protože jeho chuť se při vaření hodně zjemní, až mě to překvapilo. Doporučuji na první ochutnání zejména recepty č. 54 a také 65,66,67 :)

      Vymazat