16. 10. 2014

Vaření 103: Sýrovo-rozinkové jednohubky

Snadno a rychle připravené, sladko-slaná zajímavá nová chuť, doporučuji vyzkoušet! Verdikt: 5 gurmánů

Budete potřebovat:

Pro 4 osoby, příprava: 20 minut

250g parmezánu, Grana Padano (tužší kůrky), ale já jsem použila celý sýr
200g větších rozinek
100g cukru
1 lžíce vody

Postup: Pokud použijete kůrky - omyjte je, osušte a namočte na noc do vody. Druhý den kůrky opečte na pánvi z obou stran dozlatova. Pokud použijete sýr sám o sobě jako já, stačí ho jen nakrájet na kostičky. Omyjte a osušte rozinky, na párátka napichujte střídavě rozinku, sýr, rozinku. Připravte si přeliv, rozvařte cukr s vodou dokud nevznikne karamelová konzistence, já jsem se bála, aby se mi směs nespálila, tak byla nakonec spíš světlejší, a myslím si, že by bylo možné místo cukru použít i med nebo rýžový či javorový sirup. Jednohubky zakapejte cukrovou polevou a podávejte. 

Recept: Cuisiner mieux en jetant moins







2 komentáře:

  1. Zrovna o víkendu jsem si v Marks and Spencer koupila kozí sýr s rozinkami a byl skvělý, takže toto bude taky určitě dobré. U toho kupovaného jsem teda byla trochu na vážkách, přeci jen to znělo jako zvláštní kombinace, ale opravdu překvapil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych taky zkusila, určitě to bude dobré, to věřím!

      Vymazat