2. 7. 2014

New in: Červnové novinky

Co jiného zkusit v létě než zmrzlinu? Haagen Dazs je moje velmi oblíbená a kromě domácí zmrzliny ji považuji za jednu z těch nejlepších (odpovídá tomu tedy i cena). Příchuť Macadamia nut brittle je dokonalá a pokud ji neznáte, vřele doporučuji. Když jsem objevila provedení nanuk, neodolala jsem. Čokoláda na něm je poměrně dost sladká (jako ostatně u většiny nanuků), favoritem u mě proto zůstává klasické provedení v kelímku. Musli tyčinky si už pár let vůbec nekupuju, takže nemám moc přehled, co se na trhu nabízí, zkusila jsem Nutrend a jsou myslím obstojné, malinová za mě lepší. 

No a u mě v kuchyni se odehrály ještě dvě události :) dostala jsem základ těsta na Vatikánský chléb štěstí - nevím jestli znáte - připravuje se dle instrukcí 7 dní a 3 dávky musíte poslat dál, kuchařce a její rodině přináší upečený chléb údajně štěstí a splní velké přání. Jsem ráda, že jsem mohla zkusit, ačkoliv chuťově to úplná bomba není. A také jsem byla na kurzu pečení chleba, na kterém jsme si upekly jeden malinký domů, bylo to skvělé a bezvadné a snad jsem se konečně poučila z minulých chyb, jak asi víte - pokud můj blog sledujete delší dobu, moje dosavadní zkušenost byla poněkud všelijaká, a tak všem, kdo máte možnost ve svém okolí zajít na kurz tuto variantu doporučuji! Krásné prázdniny, dovolené a letní dny přeji! 



Vatikánský chléb štěstí.

Domácí kváskový nehnětený chléb.






4 komentáře:

  1. Musím říct, že ten chleba se Ti moc povedl a hned jsem na něj dostala chuť! :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ono jakmile ho jednou člověk ochutná (jakýkoliv domácí chléb) a pozná ten rozdíl oproti kupovanému, stane se to tak nějak závislostí.

      Vymazat
  2. Chleba je krásný, jsem ráda, že se povedlo rozšířit znalosti v oblasti pečení :) Müsli tyčinky taky nekupuji, nějak mi evokují školní výlety na základce :) A Vatikánský chléb jsem dělala někdy loni - chuťově to fakt úplná bomba není, ale ta myšlenka je hezká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myšlenka je hezká, nechtěla jsem to pokazit, takže jsem ráda, že jsem měla tu možnost a snad nám i to štěstí přinese :)

      Vymazat