5. 2. 2014

Vaření 5: Frappé ovoce + zelenina

Udělat si koktejl/frappé ze slupek by mě asi nikdy nenapadlo, ale je to opravdu výborné a také vitamínová bomba! Verdikt: 5 gurmánů  






Budete potřebovat:
Pro 4 osoby
Příprava 15 minut

slupky ze 2 jablek
slupky ze 2 hrušek
slupky ze 2 mrkví
600ml rostlinného mléka (sojového, rýžového, mandlového)
3 polévkové lžíce třtinového cukru
8 kostek ledu
čerstvou mátu nebo meduňku na ozdobu

Postup: Omyla jsem si jablka, hrušky a mrkev (při nákupu si vyberte pěkné pevné plody se zdravou slupkou). Oloupala jsem slupky a ty jsem rozmixovala společně s cukrem, ledem a sojovým mlékem dokud nebyla směs hladká. Směs jsem nalila do sklenic a ozdobila mátou.

Recept: Cuisiner mieux en jetant moins

3 komentáře:

  1. Páni, to je báječný recept. Ta kuchařka se mi zamlouvá čím dál víc... škoda že nevládnu francouzštinou...

    OdpovědětVymazat
  2. To je opravdu chytrá kuchařka :) Já snad začnu to ovoce loupat, ať to můžu zkusit :) Mně bohužel třeba z pečení žádné "odpadní" slupky nezbývají, protože jablka sním vždycky dřív, než s nimi stihnu něco upéct :)

    OdpovědětVymazat